Curriculum Vitae

Personalia
Naam: Masja Schennink
Mobiel: 06-55175415
Geboren: Haarlem, 13 mei 1971
Burgerlijke staat: Ongehuwd
Nationaliteit: Nederlandse
Rijbewijs: B

Profiel
Als toegewijde en veelzijdige Financial ben ik gespecialiseerd in softwarepakketten, met een specifieke focus op AFAS. Mijn communicatieve vaardigheden en flexibele instelling stellen me in staat moeiteloos in nieuwe omgevingen aan te passen. Met uitgebreide ervaring in het interim vak ben ik zelfstandig, maar evenzeer bekwaam om boven de materie uit te stijgen en innovatieve verbeteringen voor te stellen. Mijn open en eerlijke benadering bevordert effectieve samenwerking met collega’s. Als Excel-expert lever ik nauwkeurig werk. Onlangs heb ik bij Alkmaar Sport expertise opgedaan in Administratieve Organisatie en heb me sinds begin 2019 vooral gericht op de implementatie en optimalisatie van AFAS-software. Mijn doel is bij te dragen aan het succes van uw team door mijn diverse vaardigheden en ervaring in te zetten

Competenties

  • Het implementeren van AFAS / ReCreateX
  • Het vereenvoudigen en ontwikkelen van diverse rapportages
  • Uitwerken van processen en het optimaliseren van bevoegdheden

Opleiding
Periode: september 2005 – juli 2006, diploma behaald
Studie:Post HBO, controller
Onderwijsinstelling: Hogeschool van Amsterdam

Periode: september 2000 – juli 2004, diploma behaald
Studie: HBO, Bedrijfseconomie
Onderwijsinstelling: Hogeschool van Amsterdam

Cursussen/Trainingen        Periode     Resultaat
Prince 2 Foundation               2010           Certificaat behaald
Introductie Cursus Lean       2010           Certificaat behaald
Sigma Yellow Belt                   2010           Certificaat behaald
Excel voor gevorderden        2007           Certificaat behaald
IFRS                                               2007           Certificaat behaald
Diverse afas cursussen         2019            Certificaat behaald
NLP Practioner                         2019           Certificaat behaald

Automatiseringskennis
MS Office (Word, Access & Excel)
Lotus Smartsuite
SAP FICO & SAP Business Objects
JD Edwards
Oracle
AFAS

Talen                                                  Woord     Geschrift
Nederlands (moedertaal)          goed         goed
Engels                                                 goed         goed

Werkervaring

Organisatie: Masja Schennink Financieel Expert
Periode: juni 2015 –
Functie: Financieel applicatie beheerder / Budget coach / Financial controller

NTR (oktober 2023 – heden)

  • inrichten van contractbeheer / inkoop
  • inrichten financiën
  • inrichten declaraties
  • inrichten projecten

Interactie Sportbedrijf Ermelo B.V.  (april 2022 – heden)

  • Koppeling tussen Afas en ReCreateX van Gantner
  • Bouwen van rapportages voor de aantallen als financiële rapportages

Cohedron (janauri 2022 – heden)

  • Opzetten Functioneel beheer (ERP incl HRM en Payroll) intern in plaats van uitbesteed. 1ste lijnsvragen en opzetten rapportages, uitleg systeem.

Huis73 (november 2021 – heden)

  • Optimaliseren van processen
  • Maken van rapportages

Sportbedrijf Arnhem (juli 2020 – heden)

  • Diverse rapportages in AFAS

LieverP (mei 2021 – heden)

  • Via Lieverp als Afas consultant in te huren voor implementaties, optimalisaties en nog veel meer! Samen maken we jouw Afas omgeving tot een echt succes! Optimale processen en tevreden gebruikers

Omgevingdienst Haaglanden (juli 2022 – 1 janauri 2024)

  • Het onderhouden van Profit/InSite voor zowel HRM, ERP en Financieel
  • Inrichten Werving en selectie
  • Optimaliseren bevoegdheden

Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) (februari 2023 – september 2023)

  • Inrichting contractbeheer
  • Optimaliseren bevoegdheden / procuratie
  • Diverse rapportages in AFAS

Open Universiteit oktober 2022 – maart 2023)

  • Maken van rapportages
  • Inrichten van Loonjournaalpoststructuur

Arq National Psychotrauma Centrum (maart 2022 – maart 2023)

  • Optimaliseren bevoegdheden
  • Her in te richten en de inrichting van de HRM workflows i.c.m. ValidSign digitaal ondertekenen te realiseren

Tussenvoorziening (november 2021 – maart 2023)

  • Handleidingen en werkbeschrijvingen maken
  • Optimaliseren van processen
  • Maken van rapportages

Bartimeus (oktober 2022 – december 2022)

  • Het onderhouden van Profit/InSite voor zowel HRM, ERP en Financieel
  • Adviseren van bevoegdheden

Broeder Zuster zorg (juni 2021 – september 2022)

  • Onboarding proces optimaliseren
  • Workflow inrichten in
  • Inrichten Outsite
  • Projectenadministratie
  • Inrichten Werving en Selectie

Gemeente Purmerend (april 2022 – juni 2022)

  • Maken van rapportages
  • Formatiebeheer inrichten

Kentalis (Mei 2021 – april 2022)

  • Handleidingen en werkbeschrijvingen maken voor AFAS
  • Maken van rapportages
  • Inrichten van diverse werkprocessen.

VanBerkel professionals (januari 2022 – februari 2022)

  • Beantwoorden gebruikers vragen.
  • Aanmaken van projecten
  • Aanmaken van externe medewerkers
  • Handleidingen en werkbeschrijvingen van AFAS

Variant Zorg / Vierstroom hulp Thuis (oktober 2021 – januari 2022)

  • Implementeren AFAS (CRM, Inkoop, Finance, Workflows en Insite)

CSU (arpil tm juli 2021)

  • Ondersteuning rapportages

Budgetcoach / administrateur (tot en met 31 december 2020):

  • Ordenen van de administratie, samen met cliënt
  • Structuur bieden bij inkomsten en uitgaven
  • Onderzoeken op welke financiële voorzieningen u recht heeft

Organisatie: Alkmaar Sport, Alkmaar
Periode: september 2014 – december 2021
Functie:Financieel applicatie beheerder

Werkzaamheden

  • Implementeren AFAS (CRM, Inkoop, Finance (inclusief rapportages maken), HRM payroll, Workflows en Insite).
  • Verantwoordelijk voor ReCreateX
  • Implementeren van nieuwe modules ReCreateX (o.a. automatische incasso, inschrijvingen activiteiten, verhuur sportartikelen, wachtlijsten, webshop, zaalverhuur)
  • Schrijven van het AO handboek

Organisatie: Abar Automatisering, Halfweg
Periode: april 2013 – oktober 2013
Functie:Finance Manager

Werkzaamheden

  • Salaris- & pensioenadministratie
  • Loonbelasting, BTW & ICP aangifte
  • BTW & ICP aangifte
  • Jaarafsluitingen 2012
  • Balansdossier
  • Opschonen en uitzoeken balansrekeningen
  • Crediteuren betalingen
  • Controleren administratie
  • Aansturen van een medewerker
  • SEPA proef gemaakt

Organisatie: Rekenmeester later Yacht, Amsterdam
Periode: mei 2005 – maart 2013
Functie: Interim Professional Finance
Werkzaamheden: Detacheringprojecten
Rekenmeesters en Yacht bundelen krachten!
Per 1 maart 2010 ben ik werkzaam onder de vlag van Yacht.
Opdrachtgevers: Vrije Universiteit, Provincie Zuid Holland, ING Bank, Gilead, Getronics PinkRoccade Nederland, Dienst Landelijke Gebied, FunctieMediair, Via Net.Works & Imca Vastgoed, Leaseplan, Nitesco, Gemeente Amsterdam Stadsdeel West, De Nederlandsche Bank, Spar Holding Netherlands & Intralox

Werkzaamheden

  • Maken van balansspecificaties
  • Voorbereidingen jaarafsluiting
  • Aanleveren van correcties aan de accountant
  • Diverse rapportages maken en ontwikkelen
  • Europese salaris administrateur
  • Aansluiting tussen grootboek en salarisadministratie
  • Opstellen Balans en Winst & Verliesrekening en het maken van toelichting
  • Complementeren van het balansdossier ten behoeve van jaarrekening
  • Uitzoeken & analyseren diverse tussenrekeningen
  • Interne controle op de boekingen
  • Ondersteuning Planning & Control
  • Diverse rapportages maken en ontwikkelen
  • Ontvlechting van de financiële administratie van een (verkocht) bedrijfsonderdeel van
  • Balansrekeningen splitsen

Organisatie: AIMS Financieel Interim Management, Haarlem
Periode: oktober 2001 – april 2005
Functie: Interim Professional Finance
Opdrachtgevers: Philip Morris Holland B.V., Nuon, Adse en Vrije Universiteit (Boekhoudkundig medewerker)

Werkzaamheden

  • Uitzoeken & analyseren diverse tussenrekeningen
  • Verzorgen facturering
  • Opstellen rapportages
  • Opstellen van budgeten
  • Verantwoordelijk voor memoriaalboekingen ten behoeve van de jaarafsluiting
  • Complementeren van het balansdossier ten behoeve van de jaarrekening
  • Coachen van nieuwe- en vaste medewerkers

Organisatie: Engelhard Pigments and Additives, Haarlem
Periode: februari 1993 – september 2001
Functie: Boekhoudkundig medewerker
Amerikaans import en exporteur van paramoerpigment. Zij leveren aan bedrijven gevestigd in Europa, Midden Oosten en Afrika. Tegenwoordig onderdeel van BASF.

Werkzaamheden

  • Crediteuren administratie & credit management
  • CBS & ICP aangifte
  • Verantwoordelijk voor de aangifte van buitenlandse BTW
  • Opstellen van cashflow prognoses
  • Implementatie van JD Edwards (One World) & contactpersoon IT
  • Opstellen werkprocessen

Organisatie: Diverse werkgevers
Periode: november 1990 – januari 1993
Functie: Boekhoudkundig medewerker (uitzendbasis)

Werkzaamheden

  • Verwerken van facturen
  • Verwerken van de uren administratie
  • Verantwoordelijk voor de aangifte BTW
  • Crediteuren administratie
  • Cash management

Nevenactiviteiten:
Organisatie: Socius, Beverwijk

Periode: april 2013 – heden
Functie: Vrijwilliger Financiële Administratie Thuis medewerkster

Werkzaamheden

  • ordenen van de administratie, samen met cliënt.
  • structuur bieden bij inkomsten en uitgaven.
  • onderzoeken op welke financiële voorzieningen u recht heeft.